April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill :p

Idag har det väl inte hänt så värst mycket.... Dagen började med att mamma lurade mig :/ Hon kom inspringande när jag åt frukost och skrek: Pixel är uppe på ladugårdstaket och kan inte komma ner. Så jag sprang ut och traslade fram en stege ifrån maskinhallen. Men sedan när jag kollade uppe på taket så va Pixel inte där. Det visade sig att mamma hade stängt in honnom i hennes sovrum så att hon skulle kunna lura mig. XD
Sedan plockade jag fram lite påskpynt och satte upp fjädrar i en av våra buskar. Sen direkt före fikat så gick jag ut och sprang en sväng... Och efter det så gick jag ut ett tag med Bella. (en kalv) Och sen satte jag mig framför twilight och slöade med en liten vit katt i knät. <3 Det va väl typ min dag... och nu har jag tänkt att jag kanske ska crosstraina lite... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0