2013

2013 har varit ett jäkligt bra år måste jag nog säga. Mycket lärorika och roliga händelser och det har hänt en hel del på alla sätt. Men även några väldigt tråkiga händelser. Här får ni en liten sammanfattning i bilder av mitt år:
 
Mormor. Året började ju inte så bra med att min älskade mormor gick bort i cancer. Det var väldigt förutsett vilket gjorde det lite lättare att hantera, men jag saknar henne massor! <3
 
Avslutningsmiddagen. Åttorna fixade en helt fantastisk avslutningsmiddag åt oss nior med god mat och bra underhållning.
 
Skolavslutning. Detta var nog det sorgligaste men även det skönaste jag någonsin har varit med om. Det var så hemskt att skiljas från den bästa klassen som man någonsin kan ha, men det var även väldigt skönt att ha slutat grundskolan.
 
Språkresa. Den blev mindre lyckad. Jag hade förväntat mig något annat tror jag och jag hade världens hemlängtan. Men jag klarade att vara kvar en tredjedel av tiden i alla fall. ;)
 
Hästköp. Jag har skaffat världens bästa häst! Helt klart årets höjdpungt! Han är mitt allt! <3
 
Börjat gymnasiet och fått en helgrym klass! Det är så himla kul jämfört med grundskolan, nu har vi bara tråkiga ämnen två dagar i veckan. Resten av veckan har vi roliga ämnen som hör till inriktningen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0