skoproblem

Imorse åkte jag och mamma in till stan för att öppna ett ungdomskonto på Nordea åt mig. Jag har haft länsförsäkringar förut men då det inte alltid funkade så bra så bestämde vi att jag skulle gå över till Nordea. Det var i alla fall jättemycket folk där så vi han springa runt på stan ett tag medans vi väntade på att det skulle bli våran tur. Jag kom nämligen på imorse att smart som jag är så har jag lämnat alla mina skor på internatet, förutom mina kängor och fodrade nike skor. Och det är ju fint att ha till klänning på nyår... eller inte. Till slut så hittade jag låga fakeconverse för en hundring på nightmare outlet så det får duga. Det ser nog i alla fall bättre ut kängor. ;)
 
 
(skrivet igår, verkar som om jag glömde publicera det. uuuups.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0