Tänd ett ljus och låt det brinna!

Idag är det första advent vilket betyder att det bara är lite drygt tre veckor kvar till julafton och en månad kvar till 2014. Det är helt sjukt! 
 
Igår var jag ju som sagt på Stockholm Horse Show med Kristina. Det var hur kul som helst! Showen var helt fantastisk, Jean-Francois Pignon var där med sina hästar. Jag tycker det är helt magiskt vad han kan göra med sina hästar. I ett annat nummer hade dom dresserat ankor, det var ju lite beundransvärt!
  Sedan gick vi ju även på mässan förstås, det var massor med folk och massor med saker! Här är vad jag köpte:
HV-polo väska, 250:-
 
Lamicell hjälm, 649:-. Fast den ska jag få i julklapp av mamma xD
 
Fluguva från Nisch, 40:-
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0