happy valentine's day! ♥

Glad alla hjärtans dag! Och grattis till mina små katter som fyller två år idag! ♥ Hur gulligt är inte det att de fyller år på alla hjärtans dag?!?! Jag tycker i alla fall att det är urgulligt!!

Idag i skolan hände det inte ett skit. Vi kollade bara på två filmer, the hangover 1 och 2. Dom var ju inte så jätte bra... så man skulle ju nästan kunna ha stannat hemma idag. :/
Sedan när jag kom hem bakade jag cupcakes som jag bjöd familjen på som alla hjärtans dag fika. Dom blev faktiskt jäkligt goda! ;D ...Fast kanske inte så jätte snygga. Men det är ju smaken som är viktigast. :)

Hoppas alla har haft en mysig dag. God natt! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0