Hoppade studs :D

Jag måste bara säga att det var sjukt kul på ridningen igår! Vi hoppade studs med fyra hinder. Jag hade Joppe igen och han var jätte pigg och det är mycket roligare att rida pigga hästar en slöa. :)

Just nu sitter jag på bussen på väg hem från kören. Och innan det hade jag och Ester idrottsfritids för två klasser. ettorna och tvåorna. Vi spelade badminton, vi gjorde det förra gången också men dom tyckte det var så kul så vi körde det igen. Dom är så jäkla gulliga och lättroade så det är ju bra. :) Och så tjänar vi 150 kr var, vilket är lite awesome! Det är ändå ganska lättförtjänade pengar + att det är roligt, så det är helt klart värt det. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0