I miss you!

Jag tänkte tillägna det här inlägget till min hund som dog sommaren 2011, Valle. Han var världens snällaste hund, förutom att han var osäker och bet människor han inte kände. Det var därför vi fick lov att avliva honom. 
Valle var en vit/brun dansk-svensk gårdshund. Han var världens bästa hund, gosig, busig och lydig. Jag älskade honom över allt annat i hela världen, och älskar honom fortfarande. Han blev bara 5 år gammal, men han hade ett väldigt bra liv. Han fick gå på långa promenader och fick gå ut lös så mycket han ville. Han levde ett lyckligt men kort liv. Inga ord kan beskriva hur mycket jag saknar honom! Men jag vet att han fortfarande är med mig i hjärtat även fast han inte är kvar på denna jord, och vi kommer få återförenas igen någon dag. 
Han har gett mig många bra minnen. Han har en stor plats i mitt hjärta, han betydde så otroligt mycket för mig! 
Jag kommer nog aldrig glömma dagen då mamma bestämde att vi behövde avliva honom. Jag grät kostant i flera dagar. Det var det hämskaste jag någonsin har varit med om.
Jag kommer aldrig glömma dig Valle, vila i frid! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0