LOL

Har precis kollat klart på filmen LOL med Miley Cyrus. Måste säga att den var sjukt bra! Till skillnad från melodifestivalen som sög... Varför kan dom aldrig göra bra låtar till melodifestivalen? Det är nästan aldrig någon bra låt med där, jag fattar inte hur dom lyckas!?
 
Imorgon ska jag åka till stallet. Vi får se om det går att rida för det är ju så jäkla halt överallt, men det kanske går att rida någonstans... Annars får jag väl bara mocka och gosa med hästarna. :) Sedan på eftermiddagen ska jag och Eve åka in och träna, vilket jag verkligen behöver då har jag tryckt i mig massa onyttigeter idag. ;)
God natt världen! :)
 
                                                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0