vecka 7

Har precis kommit hem från stallet. Surprise! ;D Jag mockade lite och red en sväng med hästarnas ägares syster. Trevligt, trevligt. Det är dock kanske inte så kul för er att läsa om det... Men jag är i stallet en väldigt stor del av mitt  liv så ni får stå ut med lite sånt tjafs också. ;)
 
Imorgon är det måndag och vi har friluftsdag i skolan så hela högstadiet ska åka till skattmansö. Nästan alla i min klass ska åka slalom inklusive mig. Och sedan på eftermiddagen ska jag till ridskolan och ha ridlektion som vanligt. Så det kommer nog bli en väldigt rolig dag. :)
På tisdag ska jag och Ester ha idrottsfritids efter skolan. Man ska typ ordna en idrottslektion för småbarnen, vi ska lära dom spela badminton. (ev. med ballonger) ;D
På onsdag, torsdag och fredag ska jag åka till stallet och troligtvis i helgen med. ;D
  Jag tror faktiskt att det här kommer bli en jäkligt bra vecka! :D Hoppas eran vecka kommer bli like awesome som min! :)
 
Önska <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0