Föräldrarmöte

Pappa och jag ska snart åka till skolan på föräldrarmöte med elever. Vi ska prata om våra klasströjor som vi måste beställa typ NU! Och så ska vi prata om klassresan som vi också borde bestämma typ NU! Vi i klassen är i alla fall eniga nu hur våran klasströja ska se ut; Limegrön tröja med lila luva och lila snören och så ska det stå "9B kan innehålla nötter" på den. Sjukt coolt ju! ;) Och vi valde Limegrön för att vi vill sticka ut lite istället för att välja svart eller marin som alla andra klasser. ;D Det är bra att våga sticka ut! Sedan vill vi gärna åka till Göteborg på klassresa men vi får väl se hur det blir med den saken... Det är ju liksom ganska så dyrt och så måste vi få alla föräldrar att gå med på det vilket inte kommer bli det lättaste. Men det är värt ett försök! ;D
Men innan mötet så ska jag gå och laga lite pasta och några biffliknande saker till mig så jag får lite energi så jag kan säga precis vad jag tycker! ;D
Cya!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0