Fredag! :D

Förlåt att jag inte har bloggat på sååååååå länge. Men nu funderar jag på om jag ska börja igen. Problemet är bara att jag aldrig vet vad jag ska skriva om... Men nu har det kanske börjat hända lite mer i mitt liv så då kanske det går bättre. Jag kan ju pröva i alla fall. ;) 
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi hade SO, svenska och engelska, vi hade vikarie på alla lektioner så vi gjorde typ inget vettigt på hela dagen, vi satt mest och pratade med varandra. ;) Sedan efter skolan åkte jag till tandläkaren för en helt vanlig undersökning. Allt såg bra ut, jag hade varken hål eller tandsten. :D Sedan hade jag planerat att rida fast jag sket i det eftersom det är så jäkla kallt! -13 eller nått. Och mina händer tål verkligen inte kyla så jag tyckte det va bäst att stanna hemma. Men jag ska åka dit imorgon istället och rida med hästarnas ägare. :)
Nu ska jag kolla på några avsnitt av gossip girl! Ha det bra! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0