23/11-13

Det har varit så himla fint väder hela dagen, sol och frost. Så jag bestämde mig för att gå ut i skogen i morse för att rensa tankarna. Jag bara gick helt planlöst och tänkte på allt och inget, så jäkla skönt!
 
Efter lunch åkte jag iväg till stallet. Anna har sökt medryttare till Önska så hon var där och provred, hon hade tydligen inte ridit på åtta år så jag vet inte om Önska är den perfekta hästen för henne... Men det var i alla fall en mysig tur. Jag, hon, Anna och Maja var det som red så alla hästar förutom Lillen fick gå, det var kul det. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst känner man av hur hästarna reagerar piggt på det friska vädret?! :) Älskar det!

Svar: Jo, det märks att dom blir piggare. Dock så får han mer energi till att försöka sticka då vilket inte är så kul. Han har en väldigt bra motor i vanliga fall också. :)
Sofie Karlsson

2013-11-23 @ 21:17:45
URL: http://camillas.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0