Bästa skoldagen ever!

Igår var helt klart den roligaste skoldagen hittills! På förmiddagen var vi i verkstaden och hade service på maskiner, jag och Johan fick hålla på med deutz tröskan. Jag körde in fett i nipplar som satt på alla möjliga konstiga ställen, man blev inte så lite fettig. Jag skruvde även dit ett nytt luftfilter. När vi var klara fick jag köra tillbaks den till garaget! Första gången jag har kört tröska. Skitkul! :D 
På eftermiddagen fick jag och Johan gå och vara med och hjälpa till på klövverkning. Jag fick uppgiften att bind fast föterna och hissa upp dom så att det var fördigt för klövverkaren när han kom till den foten på kossan. Det var också skitkul! :D
 
Ni kommer nog få stå ut med lite sånt här snack nu när jag har börjat på naturbruksgymnasium, sorry. Jag förstår att det nog inte är så många som är intresserade men i alla fall...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0