...

Nu har jag preceis kommit hem från kyrkan efter att ha spelat blockflöjt på två gudstjänster (?) med min faster. Och nej, jag är inte kristen för fem öre, men jag tjänade pengar! Jag gör allt för lite pengar! ;D Det gick väl rätt bra, men det var inte särskillt mycket publik. (om det nu heter så i kyrkan?) 
 
Imorgon "måste" jag till stallet skittidigt för Anna sklulle bort 11 så då måste vi ha ridit klart. Ett alternativ va också att vi skulle rida när de kom hem igen men då ska jag till min faster och fika så det funkade inte för mig. Jag skulkle såklart kunna rida själv också men det är ju roligare med sällskap + att Anna och Maya inte kan rida ut utan mig för ingen av deras hästar vill gå först så då kommer dom ingen stans. Så då har jag mer tid att jobba hemma också och tjäna in lite mer pengar vilket ju är bra. :)
 
God natt gott folk! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0