Flytta hem Jero

Jag längtar tills jag kan flytta hem Jero, slippa vara beroende av skjuts och kunna gå ut och vara med honom precis när man vill. Nu måste jag anpassa mig efter Annas tider då hon måste ha sällskap om hon ska kunna rida ut då Önska inte vill gå först. Plus att hennes planering inte är på topp. Jag vaknade halv tio idag av att jag fick ett sms och då ville hon att jag skulle vara i stallet kl 10. Jag hade alltså en kvart på mig att äta frukost och ta på mig ridgrejer. Jag fick ett litet utbrott faktiskt! :p 
Jag längtar efter att slippa allt det där. Att kunna gå ut när man själv känner för det. Där i mot så kan det vara skönt att få komma bort från allt några timmar per dag och bara vara med hästar och hästmänniskor. Om jag flyttar hem honom kommer jag ju oftast få rida själv. Det kan i och för sig vara jäkligt skönt ibland, men ibland är det ju kul att ha någon att prata med... Men jag har flest positiva saker om att flytta hem honom så om två år ska han hem! ;) (när jag inte bor på internat längre)'
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

så söt!

2013-11-16 @ 19:09:43
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0