Hem till pållen! <3

Idag ska jag hem till min älskade lilla pålle. :D Anna ska bort så jag har lovat att sköta insläpp och utfodring ikväll och utsläpp och utfodring imorgonbitti. När jag nu ändå är där tänkte jag också ta en lugn och fridfull barbackatur i mörkret. Jag har nästan saknat honom mer än vanligt den här veckan så det ska bli skönt att få komma dit och träffa min sötnos! 
morgon kommer jag då behöva gå upp superdupertidigt. Jag blir hämtad hemifrån halv 8 och då måste jag ha hunnit till stallet först, jag lär ju behöva vara i stallet allra senast halv 7 om jag ska hinna med allt. Så då blir det till att ställa väckarklockan på halv 6. Men det är helt klart värt det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0