1:a Oktober

Idag är det den första oktober för er som inte redan visste det. Det är hemskt hur fort tiden går, nu är det inte långt kvar till jul och nyår, sedan fyller jag 17 och sedan börjar jag tvåan och sedan är det jul igen osv. När man tänker så är det inte långt kvar tills jag tar studenten. Fan vad jag längtar! 
 
Dagen har varit lika chill som vanligt. Våran första lektion skulle egentligen hålla på mellan halv 9 och 2 men vi gjorde fördigt uppgiften så vi fick sluta halv 11. Sedan skulle våran nästa lektion egentligen börja lite efter 2 men vi fick börja redan 10 i ett och slta tjugo i två så att dom som skulle åka buss kunde ta en tidigare buss. Det är sjukt vilken chill skola jag har hamnat på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0