Lungt och skönt

Nu har det blivit väldigt lungt här på elevhemmet för de allra flesta har åkt in till sala för shopping, inte för att jag tror att någon kommer shoppa speciellt mycket. Så vitt jag vet är det bara jag och Mathias kvar här från vårat hus och han sitter bara inne på sitt rum och spelar x-box eller nått men jag tycker det kan vara rätt skönt med lite lugn och ro här ibland. Igentligen borde jag ta tiden till att plugga, men jag pallar inte. -.-
 
Igår bodde även Camilla här för hon skulle upp till ladugården kl 5 imorse och så tidigt går det ju inga busser ut hit. Det var i alla fall väldigt kul att hon var här. Jag, Marco, Eric och hon var ute på en lååång skogspromenad i mörkret, det var fett kul! Vi var ute i typ 2 timmar tror jag. ;D
 
Ha det bäst så hörs vi! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0