mörker och kyla

Idag åkte jag hem som vanligt på onsdagar för att ta hand om min lilla söta pålle. Det suger verkligen att det börjar bli så mörkt så tidigt. Det finns liksom ingen chans att man hinner rida när det fortfarande är ljust om man har varit i skolan innan. Och snart vrider man tillbaks klockan och då blir det ännu värre. Jag hatar mörker och kyla! :(

Imorgon tror jag det ska vara halloweenfest på internatet, men jag vet inte om jag tänker gå. Det beror på hur alla andra gör. Det är lite pinsamt att klä ut sig framför alla där, det känns inte som om jag känner dom tillräckligt bra för det än. :s

(här ska det vara en fin bild, men den ville inte ladda upp sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0