Ny design

Ester har fixat ny header och nytt tema till mig som ni kanske har sett. Hon tog bilder från igår och gjorde en skitsnygg header, enligt mig i alla fall. Jag är verkligen skitnöjd! Tusen tack för den Ester! :D
Gå in och läs hennes blogg också som handlar om hennes vardag, hennes häst osv. http://titim.blogg.se/ Den är verkligen läsvärd!
 
 
 
I förmiddags fick jag övningsköra inne i samhället för första gången, jag trodde seriöst att jag skulle dö! Eller att någon annan skulle dö rättare sagt... Men allt gick bra och ingen dog! :D Så jag kunde fortsätta min dag till stallet och hoppa lite på Jero. När han väl bestämmer sig för att hoppa tycker han det är skitkul och han bara flyyyyyger över hindrerna. Han kan skulle nog kunna bli en sjukt bra hopphäst om man lägger ner lite tid på det, och eftersom jag också tycker det är så kul så kanske jag ska göra det lite mer med honom. Plus att det är jättebra träning eftersom han inte är alls van att lyfta på benen på det sättet, efteråt brukar han gå och hänga med huvudet ända ner till marken. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0