Älska vädret!!

Sista dagen av lovet är avklarat och imorgon bär det iväg till skolan. Det ända problemet är att ingen vet när vi börjar... Halv 9, halv 10 eller 10 över 10? Ingen koll alls! Men det kanske är lika bra attt vara där halv 9 då... 
Imorgon ska jag i alla fall flytta från elevhem F till L. Det blir nog bra för där har man i alla fall egen toa på rummet! (y) 
 
Idag har jag och min familj varit i uppsala för att fira tvillingarna, mamma och morbror, som fyllde år idag. Grattis! Vi fikade morotskaka och kaffe, sprang upp och ner som galningar i backar (mamma ville titta på backsippor) och sedan åt vi på en dålig pizzeria. Jag åt världens smaklösaste sallad, usch! Men trevligt hade vi det i alla fall! 
 Sedan har jag även hunnit med stallet och en ridtur i det underbara vädret. Sista ridturen där för ett bra tag för direkt efter skolan på fredag åker jag och rider hem honom!! :D Halv 5 kommer även Plexus farande!! :D
 
Ha det bra så hörs vi! 
'
 

Kommentarer
Postat av: Alfhild

Ja, visst hade vi kul. Tack för en bra födelsedag!

2014-04-22 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0