sådd

Idag har jag sått för första gången i mitt sjuttonåriga liv! Jag körde en Valtra med en tre meters Rapid efter. Jag hade Oscar som instruktör och det funkade mycket bra måste jag nog säga för att vara min första gång. Kul var det i alla fall! Sedan får vi se om ett par veckor när det kommer upp hur bra det egentligen blev... ;)
 
Nu måste jag sova för att gå upp till ladugården kl 5 imorgonbitti. Egentligen skulle jag inte dit förens åtta, men jag hade behov av att sluta tidigare så jag ska hinna hem till hästarna en sväng innan jag ska på grillkväll hos Oscar. Så då gäller det att vakna tidigt istället, men det är det nog värt i slutändan. ;) Natti natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0