sista natten med spökena

Inatt är det min sjunde och sista natt i spökhuset med alla djuren för den här gången. Det ska bli skönt att få komma hem, jag gillar verkligen att få klara mig själv men just dom här hundarna skippar jag gärna. 
  Sedan blir det endast en natt hemma innan det bär av till sala på tisdagkväll för att tagga skolstarten på onsdagen. Jag ser verkligen fram emot det här läsåret. Jag ska verkligen ta tag i min träning och även leva livet! Bästa Lizzy har lovat att dra med mig ut på en massa roliga äventyr, med start den 29 då vi ska på bilträff på hälla. Det kommer bli grymt! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Alfhild

Och du ska köpa häst!? Man måste välja, kan inte göra allt!

Svar: Träna gör jag på internatet så då påverkar det inte hästarna. Vara med Lizzy kommer väl inte hända särskilt ofta, men då åker jag hem till hästarna efter skolan istället. Jag har planerat detta!
Sofie Karlsson

2014-08-18 @ 07:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0