1:a December

Redan första December och humöret är på topp! Vet inte riktigt varför men just nu är jag på strålande humör. Dagen har vart bra, satt upp adventsljusstaken, broderat julkort och lyssnat på julmusik. Nu är det december och då är det okej att skaffa sig julkänsla. Jag och Lyzanne var även nere en sväng till gymmet, det blev inget jättehårt pass men all träning är bättre än ingen träning. Imorgon ska jag hem efter att ha lyssnat på en människa som överlevde förintelsen. Det är det ända vi ska göra på hela dagen så vi slutar vid 11 så då tyckte jag det var perfekt tillfälle att passa på att åka hem. Oscar och hans syrra hänger med för hon ville rida en sväng med mig. Senare på kvällen ska jag och Oscar hjälpa mamma vid mjölkningen då både pappa och Elvira är borta. Det blir naaaajs!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Julkalender

Sv: Bra motivering och lycka till! :)

Hoppas allt är bra med dig!

2014-12-03 @ 19:58:36
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0