Min helg

Lördag - På förmiddagen var jag och mina päron inne i stan och handlade de sista julklapparna, mat och åt lunch på Chop Chop. När vi kom hem red jag ut på Lycke och hade Jero som handhäst, något som jag aldrig har gjort förut, men det gick super. Man kan ju spara in väldigt mycket tid på att göra så som man har bråttom. På kvällen kom bästa tjejerna för julmys. Risgrynsgröt, pepparkaksbak, lussekatter och glögg. Kan det bli så mycket bättre än så!?
Söndag och tredje advent - Tjejerna åkte hem kl 11 och sedan red jag ut båda hästarna, Jero barbacka och Lycke med sadel för annars får man så jäkla ont i rumpan. Jag gillar inte hans vassa ryggrad alltså! Sedan stressade jag iväg till Oscar för att hjälpa honom klä julgranen och pynta med så söta tomtar. Det blev så fint så!

Kommentarer
Postat av: Ortrud

Har Ni nya dörrar till köksskåpen? Jag minns inte från förr att de var gröna.

Svar: Vi böt dom för drygt tre år sedan om jag inte minns fel, så det var allt ett tag sedan. ;)
Sofie Karlsson

2014-12-16 @ 17:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0