svar på frågestunden:

Om du fick vara vilken person som helst för en dag, vem skulle du då vara?
Jag har faktiskt ingen aning! Någon som inte är blyg och som har lätt för att skaffa vänner.
 
Vad är sexigast hos killar? Ex. ögon, hår, händer, munnen, mage osv.
Det måste nog vara ögonen!
 
Favoritmat?
Jag gillar nästan all mat men om jag måste välja är det nog tacos.
 
Hur lång är du?
166cm
 
Vem/vilka är dina bästa vänner?
Jag skulle nog säga att det är Kristina, Evelina och Ester. Jag har känt dom i hela mitt liv och litar på dom till 110%! Men jag har även skaffat några väldigt bra vänner på Ösby. :)
 
Om du fick välja mellan att ha kvar katterna eller hästen?
Jag kan inte välja det, jag älskar alla tre!
 
Favoritlåt?
High hopes - Kodaline
 
Det dummaste du gjort som du idag ångrar?
Jag har gjort en hel del saker som jag ångrar... Men det jag ångarar mest av allt är nog att jag inte hämtade ett koppel åt våran hund när han stod och skällde och morrade på ett par gångare. Istället försökte jag hålla i honom med händerna och misslyckades. Detta ledde till att gångarna fick bitmärken och jag fick en hund mindre då det bestämdes att han skulle somna in för gott.
 
Vad skulle du vilja ändra på med ditt liv?
-  Hmm... Det var en klurig fråga. Men jag skulle nog vilja kunna ta för mig mer och sluta vara så blyg.
 
Hur långt har du gått som längst med killar?
Inte långt! Endast lite strul och mys typ... ;)
 
Om det hängde på att mänskligheten dog ut om du inte skaffade barn med den sista personen på jorden, som är den person du ogillar mest. Skulle du då göra det för att rädda mänskligheten?
Ja, det tror jag faktiskt att jag hade gjort. Man måste väl ställa upp lite för mänskligeten. ;)
 
Vad anser du om reklamer? Hur påverkas du?
Jag tycker det är dåligt! Jag påverkas nog mer än vad jag vill och vad jag är medveten om, det är svårt att blunda för det...
 
Vad tycker du om apsvansar?
Jag tycker dom är väldigt fina!
 
Skulle du hellre bli en sengångare eller vandrande pinne?
Definetivt en sengångare för pinnarna är så små och äckliga, medans sengångare är rätt söta. Plus att dom lever längre.
 
Vad lyssnar du på för musik?
Lite av varje, det jag tycker är bra. Just nu är det väl en del låtar av Passenger, Kodaline, Ed Sheeran, Ron Pope osv
 
Hur många har du varit kär i?
Äter du mycket godis och tänker på hur du ser ut eller lever du mer "yolo"
Vem är din idol?
Asså jag har mer haft små crusher, och det är så många så man knappt kan räkna dom. Men kär har jag väl varit i två eller nåt...
- Jag kan inte påstå att jag äter jättemycket godis, men jag skulle vilja skära ner på det. Det är framför allt hälsosammare, men även för utseéndets skull.
- Jag har ingen direkt idol tror jag..
 
Kan du svara på frågorna snart? ;)
- Jadå, nu kommer dom ;)
 

 

 

 

 

 
 
 
 

 

 
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0