temadag

Idag har det varit temadag i skolan. Det var jag och killar i min grupp, lantare, skogare och byggare. Camilla var sjuk, så då blev jag ensam tjej, men jag hade det trevligt med killarna. :)
Första lektionen hade vi sexualkunskap, det var ju lite speciellt... ;) Efter det hade vi hjärt och lungräddning då vi fick prova mun mot mun metoden på dockor. Fatta hur många andra som har gjort det på dom innan oss, aningens äckligt faktiskt... Och sedan fick vi prova släcka bränder med brandsläckare. Efter lunchen hade vi någon föreläsning om yrkeslivet typ. Hur man ska uppträda för att få arbetsgivarna att gilla en och vilka jobb som var lätta/svåra att få. Föreläsaren var grymt bra, så det var kul att lyssna på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0