Fredag

Hemma igen! Vi slutade vid halv 12 som vanligt efter en hel förmiddag av växtodling. Pratade om olika jordar och gjorde nåt "experiment". Efter skolan åkte jag direkt till stallet där jag först gick en promenad med Jero, vi tog en runda på nästan 8 km. Efter det red jag Önska en stund i paddocken så hon ska hålla sig lugn imorgom då det kommer en tjej som ska provrida henne. 
 
Jag har haft världens humörsvägningar både idag och igår. Jävla hormoner... Livet skulle nog vara lättare som kille ändå, dom slipper allt sånt här och dom verkar ha lättare att bara strunta i allt och inte bry sig. (gäller självfallet inte alla killar)
 
bed and breakfast. ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0