Love me

Har precis kollat på filmen Love me och den rekomenderas starkt! Det var ingen sliskig romantisk film som man kan tro på namnet, utan det var lite "action", men även romantik såklart. Väldigt bra måste jag säga! Under filmen fick jag sådan lust att vara lite kreativ så jag försökte rita av en bild av Harpan, blev rätt okej faktiskt. Tänkte rita av Jero men det var ett hopplöst fall, han hade vääääldigt komplicerade former. ;)
 
 
Imorgon är det dax att åka tillbaks till skolan igen. Varför kan inte helgerna vara längre?? Aja, det är i alla fall bara fyra skoldagar den här veckan då vi har studiedag på fredag. Det är ju skönt! 
Nu ska jag vara flitig och ställa mig en halvtimme på crosstrainern innan jag hoppar in i duschen och provar min nya hårinpackning. Den såg rätt exklusiv ut så hoppas den fukar bra. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0