Tupplur

Har precis vaknat upp från min drygt två timmars långa tupplur. Vi övertalade fåran lärare att vi skulle få sluta vid halv tolv så då gick jag och däckade på sängen fram tills nu. Det är inte alls vanligt att jag sover på dagen för jag brukar må så dåligt efteråt och det känns som det är en ny dag igen när man vaknar. Det gjorde det den här gången med men jag mår faktiskt inte så dåligt annars.
 
Anledningen till varför jag gjorde detta var för att jag var uppe och levde rövare tills kl halv 4. Allt kul som händer här händer såklart på natten. Först så åkte jag, potatis och Lizzy runt lite och sladdade med Casper. Han hade betydligt mer kontroll över bilen än vad jag har trott! Detta hände väl någon gång runt 23 skulle jag tro. Sedan halv två åkte jag och grabbsen iväg och sladdade med "Hallonet" som chafför. Dom var hungriga så dom skulle äta någon stans och jag hängde på. Kul var det i alla fall! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0