I brist på annat...

Nu tänker jag underhålla er med en sådan här helt underbar lista med frågor. Jag har en drastisk bloggtorka, så vill ni få något roligt inlägg får ni kommentera förslag! Enjoy! ;)
 
Ditt namn: Sofie (mer får ni inte veta :p)
Smeknamn: Soffa, Soffan, Fi, Soffsoff
Beroende av: Mobil och maaaat
Vem behöver du mest just nu? Alla nära och kära, kompisar och vänner <3
Vad tror folk om dig? Blyg, tyst och tråkig. Det är i alla fall vad jag skulle fått för intryck.
Vad får du oftast komplimanger för? Till utseéndet är det ögonen, annars vet jag inte riktigt...
Hur imponerar man på dig? Det beror på vilket sätt du menar att man ska imponera...
Brukar du skratta för dig själv? hela tiden!
Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Ska genast prata med Patrik om det :)"
Trivs du där du bor? Absolut :)
Äger du några converse? Japp, gula som är äkta. Och ett antal falska
Vad har du för mobil operatör? Har precis bytt till Comviq
Är du allergisk mot något? Nej, inte vad jag har upptäckt än i alla fall 
Nästa mål i ditt liv? Att klara mig igenom tvåan 
Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem som ringer. Någon jag inte brukar prata med "Hej, det är Sofie" Är det en kompis säger jag bara hej eller liknande
Vem ringde du senast? Brorsan
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Jag frågade om skjuts hem från jobbet. Han sa väl "visst" eller nåt sånt
Antal timmar sömn inatt? Vet inte, 9 kanske
Sov du ensam? Ja :'( Forever alone
Brukar du komma i tid? Det beror helt på tillfället
När mår du bra? När jag är med mina underbara vänner
Hur känner du dig nu? Trött och uttråkad
Vad saknar du? Det känns helt förskräckligt att säga det här, men jag saknar faktiskt skolan
Favoritdryck på morgonen? Jag brukar dricka kaffe, te eller vatten
Rakar du benen? Yes
När brukar du gå och lägga dig? Det är väldigt olika, men runt 11 i genomsnitt kanske
Är du blyg? Ja, tyvärr :(
Sysslar du med någon idrott? Ridning
Vill du hellre ha mejl än brev? Det är roligare med brev men smidigare med mejl
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag väl
Är du nöjd med ditt liv? I det hela ja, men det finns ju alltid saker man vill ändra
Är du bortskämd? Det beror på vad det gäller
Vad gör du imorgon? Jobbar mm
Vad är det värsta du vet? Självupptagna människor diggar jag inte
Vad längtar du till? Det är förskräckligt, men jag längtar till skolan... Och i längre sikt mitt körkort! :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Få men väldigt bra!
Hur gammal är du? 17 år och 3 månader
Tycker du om någon just nu? Siiii
Om fem månader är det juuuuuul
Du samlar på? Väckarklockor, inte medvetet dock....
Gröna eller röda äpplen? Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma
Vilken tid gick du upp idag? 8.20
Sov du i din egna säng? Japp
Är det okej att gråta? Självklart!
När grät du senast? När jag fick reda på att Plexus ska hem i höst ( någon vecka sedan)
Bär du glasögon eller linser? Nej!
Tycker du det är viktigt med märkeskläder? Absolut inte!
Vill du gifta dig? Kanske, men är man inte gift så kan man inte heller separera vilket är väldigt bra. Så jag vill nog ha själva brölloppet men inte äktenskapet typ :p Men det kan ändras med tiden
Vill du ha barn? Jag vill föra mina gener vidare så ja
Solar du ofta? Aldrig!
Är du bra på att laga mat? Helt okej
Är du flygrädd? Inte så farligt faktiskit med tanke på min höjdskräck
Är du musikalisk? Rätt så
Favvoglass: GB sandwish
Morgon/kvällsmänniska? Kväll
Ögonfärg: Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? För många gånger
Biter du på naglarna? Nope, har aldrig gjort
Röker du? Nej, och har aldrig testat. 
Hur ofta tränar/motionerar du? Så ofta tillfälle ges, och så får jag rätt mycket vardagsmotion
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0