Full rulle

Jag har inte haft en lugn sekund sedan sommarlovet började, det är tröttsamt men kul då jag gillar att göra saker... Idag har jag i alla fall vart i stan med mamma och köpt bla. en ny kalender och flugpannband. Tänkte prova det mina hästar inte är överförtjusta i flughuvor. 
På eftermiddagen kom släkten för att fira brorsan som fyllde 19 igår, det var väl trevligt. Vi ungdommar spelade monopål men dom flesta tröttnade efter 10 min inklusive mig som började snapchatta med en av kusinerna som var med. :p
När alla hade åkt hem tog jag en promenad med Jero för att träna bort all tårta. Det vart 7.4 km på 1.3h. Vi blev jagade av en traktor med betesputs, Jero vart alldeles uppsstressad och ville dyka ner och äta hela tiden. Jag kan ju säga att jag var rätt slut efteråt. Men då hade jag ju en till häst att motionera så jag satte upp en inprovisorisk paddock och lät Plexus springa runt där, han var alldeles galen! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0