Dålig uppdatering

Dålig uppdatering här, sorry. Det har inte funnits något internet på internatet alltså har jag inte kunnat blogga. Men nu sitter jag på mattelektionen, där finns det internet. Jag har precis gjort ett matteprov i geometri, jag tror det gick rätt bra. :) 
 
Dom sista flyttade ut från elevhemmet i måndags så nu ska jag, Lizzy och Cassandra bo där helt själva i några veckor. Det blir ju kul... inte. Dock så ska tre tjejer från norge bo där i någon vecka, dom flyttar in idag. Hoppas dom är snälla, inte för att jag kommer fatta ett skit av vad dom säger men men...
 
PS. Hon har redan rättat mitt matteprov, det vart ett fel och något litet fel som jag fick poäng för ändå. ;)
 
Random bild på Elvira och Fiona som killingar
 

Kommentarer
Postat av: Alfhild

Gud, vad söta de var! Grattis till det fina provresultatet! Så dum är du inte, så du inte förstår norska. Det fixar du!

2014-03-26 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0