IKEA

Förmiddagen spendrades i IKEA på Erikslund då vi behövde köpa lite grejs till våran nya "bod" där vi ska ha typ personalrum med kök, toa osv. Vi införskaffade bland annat köksskåp, hallbyrå, hatthylla och skohylla. Sedan gick även jag och mamma och kollade i lite av resten av affärerna på Erikslund och då sprang jag på ett par billiga, vinröda jeans som satt perfekt från BikBok. 199:- 
 
 
Sedan åkte jag såklart till stallet där vi klippte Lillen (shettisen). Han hade såååå mycket vinterpäls så Anna befarade att han knappt skulle kunna hinna fälla allt då han brukar vara så sen med fällningen så stackaren skulle ju ha fått svettas ihjäl. Men i alla fall så gick Annas klippmaskin sönder när hon började imorse så jag fick komma till undsättning med våran klippmaskin till korna. ;)
Jag och Anna red även en sväng i det härliga vädret!
 
 
Nu har jag precis bakat färdigt havre och kanelkakor med choklad som vi ska bjuda på till mina praktikhandledare på tisdag och till treorna från Ösby på onsdag då dom kommer hit på studiebesök. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0