Söndag kväll

Dagen började med en morgonridtur med Anna och Johanna. Solen sken och det var väldigt mysigt, förutom på vägen hem då det kom en hagelskur. Som tur var varade den bara i någon minut, men man hann ändå bli ordentligt blöt. 
 
Efter lunch övningskörde jag till nykvarn, en liten by typ med fik och någon liten affär. Vi fikade där och körde hem igen, inget märkvärdigt direkt men mysigt ändå att komma ut lite!
 
Imorgon blir det till att gå upp tidigt för att åka till stallet innan skolan. Pontus hämtar mig halv nio så jag måste åka från stallet kl 8 och då ska jag gärna ha hunnit mocka och gjort något med hästen. Tidiga mornar är inte riktigt min grej... Sedan åker jag iväg för att tillbringa veckan i skolan! 
 
Bonde? Hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0