Förbereder inför Ösbydag

Dagen har bestått av förberedelser inför ösbydagen. Jag och Camilla har samarbetat hela dagen, först tvättade vi våran stora John Deere då den ska visas upp på lördag, så nu är den skinande ren både utvändigt och invändigt. Den ser så gott som ny ut! När vi var klara med det fick vi köra undan Claasens dubbelmontage med våran lastmaskin och sedan fick vi byta till skopa på lastaren och åka ut och ta bort skit ur en hästhage. Sist så fick vi skölja av golvet i maskinhallen med brandslangen, så nu är det också rent och redo att visas upp. ;)
 
Om en dryg timme ska jag och Lydia åka iväg till Sorf för hopplektion! Jag är fett taggad! Det är hästbyte så jag har ingen aning om vem jag får men jag hoppas på någon bra. (ofc) :p Ni får väl en utverdering sedan om ni är riktigt snälla.
 
Dumdristiga klasskompisar man har, detta rekomenderas inte att göras! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0