maskin-expo

Idag har vart en lyckad far och dotter dag på maskin-expo i Stockholm. Det är alltså en maskinmässa för er som inte vet, liknande Elmia fast utomhus. Det är massa olika förtag som visar upp sina maskiner, allt ifrån röjsågar till stora lyftkranar. Mest fanns det nog av små kompaktlastare och grävmaskiner. Jag lyckades även plocka med mig en hel del gratisgrejer, det är en av mina specialiteter. ;)
 
Imorgon kommer Plexus ägare och ska ut och rida med mig. Håll tummarna för att Jero visar sin bästa sida och inte sticker. Det var ju ett bra tag sedan han fick sällskap på ridturer så vi får hoppas han sköter sig!
 
God natt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Silke

fin blogg du har!

Svar: Tack! :)
Sofie Karlsson

2014-05-25 @ 08:42:10
URL: http://silkez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0