Ösbydagen

Nu är ösbydagen avklarad! Först fick jag aggera parkeringsvakt i några timmar och gå runt med en komradio, jag kände mig fett highteck! Stundvis blev det lite stressigt när bilisterna inte gjorde som jag visade eller när det blev fullt på en av parkeringarna. Men det gick över förväntan i alla fall! :) Resten av dagen gick vi bara omkring och kollade läget typ utan någon särskild uppgift, men det var kul det med även fast jag kanske hellre hade haft något vettigt att göra! Jag vet inte hur många som kom men kanske 3000-4000 pers! :)
 
Nu ska jag springa ut till hästarna innan det blir mörkt och rida dom sedan måste jag fixa till saker och ting som jag har trasslat till regält... Ha det bäst så hörs vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0