Valborg

Min valborg spenderades hos Oscar med hans vänner. Jag trodde att några fler från klassen skulle komma men det var bara Camilla som dök upp och hon åkte igen efter en timme. Men även fast det inte blev som planerat så var det riktigt trevligt och Oscars kompisar var väldigt snälla så det va inga problem. I slutändan vart det bara 5 stycken som sov kvar, egentligen skulle vi ha vart många fler men dom åkte vidare till andra ställen. 
  Kl 13 idag åkte jag hem för att träffa min släkt och fira mig som fyller år på söndag. Vi fikade och så fick jag visa hästarna för nyfikna kusiner. Jakob (min kusin) stannade en timme efter att alla andra hade åkt för vi hade fått igång ett väldigt bra snack. Det var riktigt trevligt faktiskt, har aldrig pratat så med honom förut. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0