Torsdag

Nu ska jag ge mig ut och springa en sväng efter en arbetsfull dag. Hela förmiddagen hade vi djuren i naturbruket, från halv 9 till halv 12. Jag har aldrig vart med om en segare lektion. Vi lärde oss om snöapor och deras beteenden för dom hade så tydliga beteenden att se och koppla till våra djur i naturbruket om jag inte fattade helt fel.
 
Efter lunch gick vi ut på höstbruket. Först fick jag och Camilla göra rent tröskan med tryckluft. Fy vad dammigt det var, och jag har fortfarande inte hunnit duscha så det kliar över hela mig. Sedan fick jag äran att åka in med det allra sista lasset spannmål till lantmännen, och det gick som smort! Sist men inte minst så böt jag av Johan som satt och körde välten för han skulle hem. Jag fick sluta lite innan kl 6 och nu sitter jag och försöker tagga springtur som jag bara måste ut på innan jag kan ställa mig i duschen med gott samvete.
 
Hare bra så hörs vi!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0