Träning i all ensamhet

Medans i princip alla från internatet var i västerås och shoppade passade jag på att ta mig lite egentid med träning. Först gick jag en runda på ca 7 km i raskt tempo, medans jag pratade med Potatis i telefonen som satt och plöjde på sitt jobb. Under promenaden passade jag även på att palla lite äpplen, fett badass! 
Sedan gick jag ner till gymmet en timme innan kvällsfikat, det blev ett rätt slött träningspass. Men det är det lilla som räknas. 
 
Nu är klockan bara nio men jag tror jag tänker njuta av ensamheten och ta en snabb dusch och sedan gå och lägga mig.
Men troligtvis kommer dom andra hinna tillbaks innan den tanken är utförd... :p
 
Dom här ursäkterna anvnder jag tyvärr alldeles för ofta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0