Bästa dagen!

- Vi fick gratis semla och kaffe på förmiddagsfikat, muuuums! - Mina hästar har fått nyverkade hovar och nya skor. - Efter skolan hade jag 70 min körlektion med landsvägskörning mm som gick strålande. - Min uppkörningstid har blivit framflyttad, så nu är det bannemig inte långt kvar! - Jag har ätit matlåda, all mat i låda är så jäkla gott av någon konstig anledning. - Jag har gymmat, eller snarare hoppat runt som en galning till hög musik av ren lycka. Sicken tur jag var ensam säger jag bara. - Och som toppen på allt har jag världens bästa vänner, hästar, familj och pojkvän och min drömbil på väg, det kan inte bli så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Låter som en härlig dag! :D Och SHIT vilken underbart söt bild! :D
Kram

Svar: Det var det också! Kram :)
Sofie Karlsson

2015-02-20 @ 22:33:47
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0