Skaffat ny blogg :)

Okej... Nu har jag skaffat en ny blogg då... får se om jag orkar uppdatera den här mer än min förra blogg... :)

Lite om mig:
  • Namn: Sofie
  • Född i maj 1997 på BB i Västerås.
  • Bor på en gård i fj-100 med mamma pappa och storebrorsan.
  • Husdjur: 2 katter, 3 marsvin och 100 kossor.
  • Vill gå på Ösbys lantbruks gymnasium i Sala.
  • Intressen: Ridning, blockflöjt, sång, musikal osv.
  • Jag är uppväxt med hundar, men våran hund dog i maj förra året, så då köpte vi våra små katter istället. Men jag saknar verkligen att ha hund. :'( <3
  • Musik: One Direction

Tror nog att det va ungefär allt...

Här får ni lite bilder också: :)

Valle <3
Valle <3

Farino <3

Polly, Sötnos, Molly <3

Frisco och Pixel <3

Bogart, Fideli, Barney <3

Kevin <3

Kommentarer
Postat av: hfhkkjgjrj

Nice bruden:-D

2012-03-19 @ 12:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0