gymnasieval

Igår sökte jag till gymasiet! Jag valde Ösbys naturbruksgymnasium i första hand och Jällas naturbruksgymnasium i andra hand. Håll tummarna för att jag kommer in! :D Det har varit ganska jobbigt att bestämma sig. Jag har velat fram och tillbaks under hela jullovet. Jag har inte varit helt säker på att jag vill ge upp alla mina aktiviteter och flytta hemifrån och bo på internat vilket jag måste göra om jag ska gå på Ösby. Men nu är det nog ändå bara sången jag måste ge upp för jag kan ju byta till en ridskola i Sala istället så kan fortsätta med det. Det är dock väldigt sorgligt att sluta på min nuvarande ridskola eftersom jag gillar den väldigt mycket och jag har en så bra ridgrupp. Men men... Och sedan kommer jag ju hem på helgerna så då kan jag åka och rida på mina medryttarhästar. :) 
Jag lider verkligen med dom som inte vet vilken linje/gymnasium dom vill gå på eller som inte har någon aning om vad dom vill jobba med i framtiden. Jag har ändå vetat vad jag vill bli i princip hela mitt liv och jag tyckte det var jobbigt att välja. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0