en till julafton avklarad

Min julafton var trevlig och alla var glada och nöjda. Den började med en lång frukost med päronen och Elvira innan hela familjen inklusive hästarna gick ut på vår årliga julpromenad i kylan. Till lunchen kom min morbror och farfar och vi åt julbord och hade det trevligt, och sedan fika på det och julklappsutdelning innan Kalle anka. Jag brukar alltid få kolla på det själv, men i år var både brorsan och mamma med. På kvällen åkte jag, pappa och brorsan till våra kusiner för att äta smaklös risgrynsgröt och vörtbröd. Det var väl ingen höjdare direkt, men det är ju tradition. Jag fick mycket fina julklappar, här får ni en lista på några: - Brännvin i kikarn, fars i februari. - En helg i stockholm med älskling <3 - tröjor - ridbyxor - träningstights - örhängen - körkortsspel Tack så himla mycket alla!! <3

Kommentarer
Postat av: Engla

SV: Det kan det kanske vara(;
Har dock inte besök skolan ännu så det finns fler andra skolor som ligger före men vi får se. Kanske ses vi till hösten(:
Det är rätt stressigt nu känner jag, vilken ska man välja liksom :/

2014-12-27 @ 00:37:06
URL: http://freehorselove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0