Fullt upp!

Nu har jag äntligen en sekund över att blogga på, har inte haft det sedan i Lördags om ni inte har märkt det. Det har varit full rulle här!
 
Söndag
Halv tio kom Camilla hem till mig för att sedan direkt dra och åka skidor i Skattmansö. Det var första åket för året för oss båda, men det gick helt suveränt. Ingen av oss ramlade i varken liften eller backen och vi vågade oss till och med på några små hopp. Så nu är vi uppvärmda och klara tills klassen ska till Romme.
När skattmansö stängde åkte jag, Camilla och några andra kompisar och åt piiiiiiiiizza. Gott och trevligt var det! Vi satt där och pratade väldigt länge om allt mellan himmel och jord. :)
Sist men inte minst åkte jag till stallet och tog in och utfodrade hästarna. Jag hade tänkt att motionera Jero på något sätt men tiden räckte inte riktigt till och jag var dödstrött. Men han fick en liten morot som kompletering för det. <3
 
Måndag
Praktik från 7 till halv 5. -.- Jag verkar vara allergisk mot grisar så jag måste kanske hitta ett nytt ställe att praktisera på, men vi får se hur det blir med det... 
Sedan åkte jag iväg och tog en barbackatur på min älskade häst! <3
 
Idag (tisdag)
Praktik (7-16.30). Jag har varit dödstrött hela dagen, och hostan knäcker mig!
Om en timme kommer Pontus och hämtar mig för att åka tillbaks till Ösby. Vi hade ingen skjuts imorgonbitti så då får vi åka dit nu istället. Men det har väl ingen större betydelse var man sover någonstans och det är faktiskt skönare sängar där. Jag älskar dom! (Får inte bort kursiveringen, vet inte vad som hände) 
 
Här får ni en bild på min ytterst fina katt! ↑
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0