Premiär

Jag har precis haft min "premiäravramling" på Jero. Jag har en känsla av att jag kommer ha rätt ont i kroppen imorgon. 
Jag hoppade i paddocken, Jero var jätteduktig och gick superfint! Tills Lillen sprängde staketet och kom in till oss. Lillen är en hingst, han vill ha sina tjejer ifred så han och Jero kan inte gå i samma hage. Så, ja, Lillen sprängde staketet och kastade sig över Jero när jag satt på. Jero är livrädd för Lillen och började springa och kasta sig runt som en galning. Självklart kunde jag inte sitta kvar. Till sist fick vi in Jero i sin box utan att Lillen följde med, han klarade sig med bara några småsår och genomdränkt av svett. 
 
Lillskiten ↑ Det är rätt svårt att tro att han kan vara ond ibland sötnosen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0