Vår helg!

Hej Hej, Lyzanne här!
Den här helgen umgås jag med Sofie. Som ni kanske vet så åkte dom som äger stallet bort denna helg, så vi bosatte oss i deras hus och tar hand om alla djuren. Det är faktiskt riktigt trevligt att ta hand om alla djuren och att bara vara vi två. Att vara ute med hästarna och gå promenader med hundarna och att helt enkelt göra saker som behövs är inte alls jobbigt utan mestadels kul! Det finns en grej som jag tycker är lite jobbigt och det har nog Sofie märkt, om vi säger det fint så tar det ett tag för mig att vakna. När jag vaknade imorse, och ärligt talat trodde att vi skulle sova lite längre, så var Sofie redan vaken..... Inom två minuter var hon uppe ur sängen, nere i köket och matade hundarna och släppte ut dom. Jag låg och vred på mig i sängen och var inte alls så sugen på att kliva upp ur den varma sängen. Efter några minuter kom dock Sofie upp och då bestämde jag mig att jag kanske också skulle pallra mig upp. Det är ganska kul att se sånna här olikheter mellan oss ibland. Efter frukost var det bara att släppa ut hästarna mocka osv. Vi har även hunnit med att rida en sväng och snart ska vi löshoppa Theo. Jag har haft ett sug efter skräpmat hela veckan och det är inte bra, men ikväll ska det ätas. Jag och Sofie ska äta på pizzeria och då ska jag äntligen få äta kebab! Förhoppningsvis kommer Pontus också dit. Ikväll ska jag och Sofie nog ta det lungt, kolla lite film och ha en allmänt trevlig kväll och förmodligen prata en massa som vanligt. Jag hoppas att ni har lika trevlig helg som vi. Kram! P.S Jag är helt förälskad i hunden Stina!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alfhild

Det är klart man blir kär i Stina. Det blir väl alla?? (utom Sofie, då). Hoppas du orkar upp i morgon. Taxin kommer kl 7!

Svar: Ingen blir kär i Stina som måste stå ut med henne varje dag! xD Jag orkar definitivt upp, om Lizzy orkar är en helt annan historia. :p
Sofie Karlsson

2014-03-15 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0