Elmia maskinmässa

Jag är så glad idag så ni anar inte! Nu har jag ett skönt höstlov framför mig och gårdagen var så bäst! ♥ 
Alla lantarna, ettor, tvåor (vi), treor och NP14 (särskola) åkte till Elmia i Jököping över dagen. Det betyder nästan 10 timmar i buss. Jag bävade för bussresan men det blev de 10 bästa timmarna ever!
 
Själva mässan var väl mindre lyckad, i alla fall om man jämför med förra året som var så underbart kul! I år var en av hallarna stängda för några stora företag som John Deere och New Holland ville inte komma och ställa ut sina maskiner. Det var roligare när det var inomgård med djur, uppvisningar och vallmaskiner som förra året. I år var det bara stora monster till maskiner. Visst, det är kul det med, men det var betydligt roligare och mer att titta på förra året! Men nästa år ska det vara djur igen så det taggar vi!
 
I det stora hela vart det en vääääääldigt lyckad dag med världens bästa människor! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0