Hemma

Inatt sover jag hemma. Mamma hämtade mig direkt efter skolan och jag skyndade mig direkt ut till hästarna för att hinna motionera båda innan det blev allt för mörkt ute. Jag började med att longera Lycke, förut har han alltid genat på ena halvan av volten. Men inte idag! Han var så duktig och höll en stor rund volt.
Med Jero körde jag ett dressyrpass. Jag krävde inte så mycket, mitt ända mål var att det inte skulle bli en maktkamp som det väldigt ofta blir då han vill visa att han är starkare än mig och kan bestämma. Visst försökte han bestämma idag med, men det kunde ha vart 100 ggr värre så jag är ändå rätt nöjd över passet.
 
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp till skolan, det blir ju mycket tidigare än vad jag är van med i och med att jag får 35 min resväg också. God natt folket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0